Szia Taki,
a rendszer jelenleg tesztelés alatt áll, kipróbálás szintjén. Az így kapott játéktapasztalatok alapján fogunk rajta javítani. Azért ilyen pofon egyszerű, hogy könnyedén lehessen használni az RT felületen is, ne csak a fórumon, és így ne vesse vissza az RT pörgését pl egy harchelyzetben. Képzelj el egy magus rendszer alapjára épülő harci kört az RT-n... juj!

"Bunyó karácsonyig". (Az is szempont volt persze, hogy olyan játékos is könnyen boldoguljon vele, akinek nincsenek asztalis tapasztalatai, így soha nem találkozott még bármilyen bonyolultsági szintű rendszerrel azelőtt.)
A rendszer elsődleges célja az volt, hogy segítsen megtalálni a harci jelenetek igazságos végét, ne legyen több végehosszanincs adok-denemkapok csörte. Még ezzel a gyors ütésváltásra épült rendszerrel is kb 1-1,5 óra egy harcjelenet az RT-n, HA! egyenesen levezetődik mert nem figyel be a szerencsefaktor, ill. a felek nem akadnak el nagyon a kockadobás megbeszélés szintjén a cseten.
RT-n nem kötelező free játék közben a használata, de a lehetőség adott. Kalandban értelemszerűen már szigorúbb a szabály, mert kaland révén tudsz fejlődni és pontot szerezni.
A rendszer rugalmas, freeben a felek egyezhetnek meg (pl cselezésre dobhatnak a karakterek Mentál kockaértékével egymás ellen, stb.), kalandban a kalandmester dönt. Ha nagyon ragaszkodnak hozzá a játékosok, akkor kidolgozhatunk egy ennél részletesebb harcrendszert, de ha nem muszáj, akkor tartózkodnánk tőle - a föntebb leírt bonyolultság-játékidő összefüggése miatt.
Hirdetni egyelőre azért nem szeretném, mert nem szeretek félkész dolgokat a nagyközönség előtt meghirdetni, s a munka mellett sajnos csak lassan haladunk a csiszatolással. Sok minden félreérthető még benne, pl. volt aki úgy értelmezte, hogy innentől kezdve bárkit meg lehet gyilkolni akarata ellenére, ha a kocka egyszer kedvezett neki, de "szabadon gyakható" karakternek egyedül a BOSS-ok számítanak.

JK karaktert a játékos beleegyezése nélkül megölni továbbra sem etikus, de ha a játék előtt figyelmeztetik egymást a felek, hogy lenullázódott ÉP esetén a karakterhalált el kell fogadni, s ebben közösen megegyeznek, akkor semmi probléma. (Lásd Thobias és Armura összecsapását)
Azért ha van ismerősötök, akit érdekel az ilyesfajta játék, meg lehet hívni persze, nincs "hirdetéstilalom", csak én teljes munka mellé szeretem odatenni a monogramom.
Bár ahogy olvasom, az a játékos akit érdekelne az új rendszer, nem te vagy, ha jól értem.

Azért ha van kedved kipróbálni, várjuk szívesen a karidat.
Egyébként van lehetőség NJK karakter létrehozására is, ami pontozás nélkül "születik", illetve minden alapértéke "1", és nem fejleszthető. Ezek a karakterek pl tökéletesek szociális karakterek kijátszására, mivel a szociális része adja magát A Szerepjátékot egy szituációban, ezért azt SOHA nem dönti el kocka. Az intrikálás a játékos kiváltsága
![[nutkick.gif] [nutkick.gif]](./images/smilies/nutkick.gif)
. Kalandba nem vihetők (vagy vihetőek, de nem fognak fejlődni), de az RT-n vagy a fórumon free-ben intrikálni tökéletesek. Harcolni mondjuk értelemszerűen nem kell velük, mert egy harcos karakter egy kör alatt tenne pontot a vitás kérdésre.
![[duel.gif] [duel.gif]](./images/smilies/duel.gif)
Bár egy kifejezetten mágusnak tervezett, ezért szinte 0 harcértékkel rendelkező karakter és egy NJK közti pofozkodást lehet megnéznék
Ha nem győztünk meg, sajnálom.
![[imsorry.gif] [imsorry.gif]](./images/smilies/imsorry.gif)