A Vörös Királynő nyomában

Lejátszható kalandok, hirdetések.
A játékhoz kérjük, jelentkezz be!
Avatar
Faelnis
Hozzászólások: 70

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#11 » 2017.07.05. 11:16

Lady Ludmilla nyugovóra tér a másik hajón, ám soká nem maradnak egyedül az éjszaka csöndjével, mert újra énekszó rezegteti meg az éjszaka hűvösét. Ez azonban...más. Fae összevonja szemöldökét, és átpillant a másik hajóra, ám ahhoz túlságosan is kifinomult a hallása, hogy hamar megállapítsa: ez a dal messzebbről szól. Átsétál az árbockosár másik oldalára, s egészen kihajol, hogy jobban lásson. Pillantásával sziklaöblöket keres, zátonyokat, s azokon túl is... karcsú női alakokat - mert szörnyű gyanú kerülgeti, és ha megbizonyosodik róla, hogy a tenger éhes szirénjeivel van dolguk.. akkor nem fog késlekedni a kürt egyszeri megszólaltatásával.

Aker:
8 + 4 + 8 + 8

Észlelést ha kérhetek:
4 + 4 + 6 + 8

Avatar
Vercole Serrata
Hozzászólások: 59

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#12 » 2017.07.05. 17:38

*Épp dolgát végezni indult a hajópalánk mellé,övét, gatyakorcát oldozza, s már nyúlna legkedvesebb fegyvere után, mikor az énekszót felé hajtják a hullámok. Ugyan egy pillanatig lady Sante-Bouve-nek tulajdonítja a vég nélküli danászást, ám ahogy a hang erősödik (tán csak homloka mögött) úgy érik meg a gyanú benne, hogy a csontok velejét megrengető furcsa zöngék nem az esti csalogánytól származnak. Egyszerre jeges veríték üti ki homlokát... Vén, hibbantnak hitt tengerkerülők meséje és makacs esküdözése ötlik eszébe, tán már későn..*

// 8+5 //

Avatar
rorschach
Hozzászólások: 90

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#13 » 2017.07.05. 18:10

Miután minden kötél és vitorla a megfelelő feszességben volt, kihasználva a kis nyugalmat a hajókorlátnak támaszkodva figyelte az alászálló napkorongot, és halgatta a másik hajóról áthallatszódó dallamot, míg véget nem ért. Már épp készült volna ellökni magát a korláttól, mikor újabb női énekhang ütötte meg a fülét, amit egyből élesen hegyezni is kezdett, fürkészve a hang forrását.

//8+4, de elvileg az amulett véget védett a róka koma:P//

Avatar
Mord
Hozzászólások: 430

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#14 » 2017.07.05. 19:05

//Tökéletes. Látom mindenki érti. :) És köszi a jelzést, Ror, el is felejtettem. Akkor neked nem kell dobálni. :P
Ez egy 5-ös célszám volt.
Legénység dobás:
Elsőtiszt/kapitány: 4d10 8 8 10 5 Veszteség: 0
Legénység 2d10 4 3 Veszteség d10 6
Avaldir 2d10: 4, 4//

Az elf lány szeme azonnal ki is szúrja a víz felé emelkedő fejeket, amint körbeveszik a hajót. Sokan vannak, nagyon sokat, s bizony a holdsarló kevés fényében nedvesen csillan meg gyöngyökkel díszített hajuk.
Vercole és Ror, ahogy a vizet bámulják, jóval közelebbről szemlélhetik meg a szépséges, bájos arcokat, mosolyogva énekelnek nekik, hogy már zeng bele a hajótest is lassan. Eulisess is ha kinéz a víz felszínére a hajó alatt, látja az ott úszó alakokat.

- Apám kereskedő - így igaz, ahogy most elmondom-,
A városban él a családom királyi gazdagon.
Az apám parancsol több ezer aranyló sárkánynak,
S dühös a lányára, mert szívét adta egy matróznak!

Mit nekem a gazdagság, csillogás, aranyló sárkányok.
Nem kívánok semmi mást, csak az én bátor matrózom!

Szívem szerelemtől ég, nem kell a csillogó vagyon,
Senki nem vigasztal úgy, mint az én bátor matrózom!

A hajóban felmordul a legényég is, nemsokára felcsapódik a lejárat ajtaja, s az első három leggyorsabb matróz azonnal rohan is át a fedélzeten, szinte átesnek a korláton, ahogy örömtől lázas arccal Vercoletol nem messze kihajolnak, hogy lássák a tüneményeket!
- Szirének! Ebadta barmok, húzzátok vissza mocskos beleteket! - üvölt rájuk az elsőtiszt a kormánykerék mellől...
De már késő.
- Szavamra, sose csókoltam még sellőt! - Így kiáltva már lendülnek is át a legények a korláton, egyenesen a vízbe!
- A rohadt életbe! Dagasszad a vitorlát, róka! Avaldir, jelezz a Szirénnek, hogy le kell őket hagyni!

Bár eleddig remekül tartották magukat, a hívogató dallam mintha egyre erősebben feszülne a tudatuk korlátainak... kivéve Rorschachot, aki semmit nem érzékel ebből, csak hogy szépen énekelnek, és Avaldirt, aki eldobva kürtöt, zászlót kezd lázas vetkőzésbe elől.
- Jövök már drágaságaim! Egyet se féljetek!

//Dobás újra! :)//

Avatar
Faelnis
Hozzászólások: 70

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#15 » 2017.07.05. 19:21

Azzal egy időben, hogy az első matrózok megjelennek a fedélzeten, az elf is megszólaltatja a kürtöt... de az csak egyszer hangzik el. Egyetlen baljós, jól ismert kürtszó: Veszély! És nem is akármilyen... mert ahogy látja, néhány gyengébb akaratú férfit máris elragadott a hév.. és az éneklő leányfejek egyre csak gyűlnek. Belesápad abba, hogy látja, mennyien vannak! Komoly...nagyon komoly problémával állnak szemben, és a következő cselekedete lehet, hogy nem lesz pillanatnyilag népszerű az elbűvölt matrózok szemében, de később talán még megköszönik. Egyetlen módon vethet véget a dalolásnak: ha feldühíti és fúriává változtatja a perszónákat.. különben ledalolják a legénységet a fedélzetről. Kezébe veszi hát az íját.. és a hajójukhoz legközelebb merészkedő leányra céloz a megfeszített ideg végén hidegen villanó nyílvessző hegyével. Éppen alatta van.. éppen látja, amint az földöntúli mosollyal nyújtózna a korláton kihajoló matrózok felé.. és éppen a szeme közé küldené a vesszejét.

Aker:
3 + 2 + 7 + 10

Lövés:
3 + 5 + 9 + 8 + 1 + 8 + 10 + 9

Avatar
Eulisess Scarletwound
Hozzászólások: 160

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#16 » 2017.07.05. 19:44

*Mikor rádöbben, hogy nem a lady vált egyszeriben káprázatos énekesnővé, hanem bájos arcok gyülekeznek a hajó körül, ereiben elhűl a vér, arca falfehér lesz.*

- Szirének? – *kérdezi a nyilvánvalót. Válaszolni senki sem tud körülötte, hiszen minden szem és fül a sellőké. Akaratát megfeszítve fordul el, s amennyiben sikerül, a kapitányt keresi szemével, ha megtalálja, rögvest odamegy hozzá. Visszaerőltetve higgadtságát adja ki a parancsot.*

- El innen, a lehető leghamarabb. Nem számít, mibe kerül, csak el innen. – *szavaival tekintélyt próbál sugározni, még ebben a helyzetben is.* – A legénységet pedig tartsa vissza a beugrástól. Ha kell, kössék meg őket!

*Példát mutat. Három emberének kiadja, senkit se engedjenek a korlát közelébe, aki már ott van, azt lökjék el onnét. A tengertől távolabb, némán küzd a csábító énekszó ellen, megpróbálva kizárni a külvilágot. ..*

// DOBOTT ÉRTÉKEK //
A FŐTANÁCSOS : 8 + 2 + 4 + 10 + 8 + 8 + 4 + 2
ZERN : 5 + 1
LASIVAL : 9 + 9
MARVIN : 3 + 2 + 7 + 3
"A király? A király jelenleg nagyon elfoglalt. Azonban nyugalom. El fogom intézni." - Eulisess Scarletwound

Avatar
rorschach
Hozzászólások: 90

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#17 » 2017.07.06. 18:14

Amint a legénység szinte eszét vesztve indul a korláthoz, egy pillanatig értetlenül figyeli az eseményeket, nem tart soká, mire ráeszmél miféle jelenések énekét is hallja. Pillanatnyi értetlenséget követően eszmél rá ő miért is nem vesztette el az eszét, s nem menetel a korlát felé mint a többi ember.
- Az ösök amulettje... - suttogja, hálát adva nekik hirtelen támadt tiszteletében, amint mancsába zárja a tárgyat, ami érezhetően bizsereg a mágiától
Aztán ahogy az első tiszt hangja eljut hozzá az énekszón keresztül némán bólint felé, majd már szedi is a lábát, de előtte még egy elgáncsol egy legényt, hogy addig se a korlát felé vigye a lába.

Avatar
Mord
Hozzászólások: 430

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#18 » 2017.07.07. 15:28

// A célszám már 6 volt. Igen, minden körben nő...
Vercole dobás: 2+1
Elsőtiszt/kapitány: 4d10 3+10+7+3 Veszteség: 0
Legénység 2d10 3+1 Veszteség d10 5 összesen 11 //


Vercole fejében úgy zsong a dallam édes, hívogató hangja, hogy képtelen azt már elűzni. Mintha pont neki szólna, hisz ezek a tünemények neki énekelnek, ugyan ki másnak? Ki lenne itt nála jobban rátermett. Lázas szenvedéllyel pattan fel a hajókorlátra, fél kézzel a kötélzetbe kapaszkodva!
- Tépjetek szét, tengeri szukák!

Avaldir lázasan dobálja a ruháit, felszerelését, már kapaszkodna át a korláton, mikor a felrohanó kapitány megragadja, és teljes testtel visszarántja a padlóra. Ekkor ér oda a főtanácsos, mikor mán nagyban dulakodva próbálja a mezítelen kalandort berángatni, belökdösni a fedélközbe.
- Menjen vissza a kabinjába, uram! Menjen vissza! Túl veszélyes idekint! - Üvölti vissza.
Az elsőtiszt is üvöltözik, a matrózok parancsra kapnak a vitorlákhoz a vulpéval együtt. Már legalábbis azok, akik nem ugranak megrészegülten a vízbe maguk is. Kikötözni nem kellene őket, akkor ki kezelné a hajó kötélzetét?
A Főtanácsos két embere épp a harmadikat, Zernt próbálja visszatartani, hogy a vízbe vesse magát, az meg üvöltve követeli, hogy engedjék már el, hisz fiatal lányokat kell kimentenie a tengerből!

Rorschach az egyik matrózzal ugrik a fővitorla egyik köteléhez, közösen hamarabb meglenne... ám a matróz hirtelen elengedi a kötelet, s a rókát kapja el:
- Gyere barátom! Várnak minket a habok hercegnői! - s félő berántja a vízbe, ahogy a vulpe ingébe kapaszkodva már lendülne is át a korláton!

Faelnis lövése pontos, ott sikoltva rebbennek a víz alá a szirének... de ez a hajó másik oldalán vagy a másik hajónál aligha érdekli a dalolászókat, a dallam tehát mit se hagyott alább, egyre hangosabb, egyre jobban furakodik a gondolataik közé.

- És ha visszatérne mint koldus a vad tengerről,
Puha keblemre vonnám, mámorosan az örömtől.

A matrózom mosolya, akár a nyári napsütés,
Gyakran pihentünk csendben a partok homokfövenyén,
Hol sok szép virágzó leány boldogan nevetgélt,
S feküdtek vidám, bátor matrózuk erős kebelén.

Szívem szerelemtől ég, nem kell a csillogó vagyon,
Senki nem vigasztal úgy, mint az én bátor matrózom!

//És újra dobást kérek azoknak, akik még nem dőltek be. Főtanácsos uram pedig megírja, mi lesz a jó legény sorsa: ugrik vagy visszatartják még?//

Avatar
Eulisess Scarletwound
Hozzászólások: 160

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#19 » 2017.07.07. 16:30

*Belátja, talán a kabin lenne a legbiztonságosabb, de nem indul meg. Talán a Scarletwoundokra jellemző dac és makacsság nem engedi, talán a kötelességtudat. Bármi is álljon a háttérben, nem ér rá sokáig gondolkozni rajta. Ezek a szerencsétlenek egytől-egyig odavesznek, ha nem tesznek semmit. Mit lehetne tenni?

Ekkor, mint isteni sugallatot, látja meg a nyilat lövő lányt. Ez az! Ez a mi válaszunk!
*

- Kapitány! Nem menekülünk. Lecsapoljuk a fertőt! Adja ki a parancsot, minden épkézláb ember támadja a sziréneket! A maradékot pedig bármilyen mód ártalmatlanítsák. Később ráérnek hálálkodni ezért.

*S maga mivel nem sokat ért a fegyverekhez, minden lelkierejét felhasználva előkapja imakönyvét és versenyt ordibálva a szirénekkel, retorikusan olvasni kezd a közismert Szent Énekekből, ezzel próbál akaraterőt önteni a matrózokba a csábítás leküzdéséhez. *

- „Ments meg Egyetlen, a gonosz kísértésétől…” – *kezdi, mélyen bízva abban, hogy valamelyest segít a helyzeten.*

// DOBOTT ÉRTÉKEK //

A FŐTANÁCSOS : 5 + 7 + 10 + 5 + 10 + 8 + 4 + 9
ZERN : 1 + 10
LASIVAL : 9 + 7
MARVIN : 8 + 6 + 7 + 8

/Kezdtem megkedvelni Zernt, de ha ezt is elhibázza, akkor nincs mit tenni. C'est la vie…/
"A király? A király jelenleg nagyon elfoglalt. Azonban nyugalom. El fogom intézni." - Eulisess Scarletwound

Avatar
rorschach
Hozzászólások: 90

Re: A Vörös Királynő nyomában

Hozzászólás#20 » 2017.07.08. 07:49

Ahogy szép lassan elszabadul a káosz, már lassan kezdi megbánni, hogy annyira vágyott a kalandra, majd nekifeszülve a kötélnek kezdi húzni a matróz segítségével, ám végül amannak is elfogy az akaratereje, s mi több megragadja őt, hogy magával ráncigálja a korlát felé.
- Eressz el te bolond! - parancsol rá, ám úgy tűnik mindhiába, így inkább felemeli a jobbját, és egy alaposat bemos a fickónak, hogy engedjen a fogáson
Aztán a fedélzet közepén állva méri fel a helyzetet hamarjában, mikor elérnek hozzá az uraság szavai, s mi tagadás maga is jobb ötletnek véli, mint a kötelekkel babrálni. Ráadásul amaz még rá is kezdett valami ostoba litánia szavalására ami igazi fülsértőnek hat számára a szép szirénének mellett. Már indul is a fedélközbe a íjáért és nyilakért.

Vissza: “Kalandok és hirdetések”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég