Csevegő

A hozzászóláshoz kérjük, jelentkezz be!
Avatar
Taki
Hozzászólások: 42

Re: Csevegő

Hozzászólás#21 » 2017.12.12. 12:42

Cselezésre meg lefegyverzésre sincs ott semmi a rendszerben, vagyis ugyanott vagy vele mint a rendszer előtt, hogy majd a játékosok egymás közt eldöntik.

A varázslókat hagyjuk, kétlem hogy az abszurd "Küldd be az egész varázslistádat" szabály mellett bárki játszani fog varázslót. (Hogy én nem fogok egy átlag D&D mágustanonc cantripjainak két oldalnyi szövegét magyarra fordítani az biztos.)

Sajnos a rendszer minden jel szerint az általad említett "Ilyen bénák" -nak készült, de aki ebből nem kér az is kötelezve van a karija beskatulyázására a megadott pontokkal. whip.gif]



Száz szó mint egy, jelen körülmények közt varázshasználó, harcos, vagy egyáltalán harcképes karihoz annyira van kedvem mint egy hosszabb látogatásra a fogorvosnál.

Szociális játékhoz érdekesebb ötletem ugyan lehet volna, de annó volt egy karim anwarionon (Még az új oldal előtt, mikor egy chatmotorral ment a dolog.) ami ilyesmire készült. 70%-ban ignorálva voltam vele, s mikor észrevettek sem jutott el olyan mélységig a játék mint azt várnám.


Kár érte, egy szabad szerepjátékfelület lehetőségei szinte végtelenek volnának. De valahogy mindíg egy korlátolt monstacsapdosós dungeon crawler lesz belőle. (Mintha ne lehetne az olyan számítógépes játékokkal dunát rekeszteni már.) - Vagy klikkesedett teadélutánosdi, de az egy másik téma.

No, további szépeket, én megyek keresem tovább a freestyle szerepjáték grálját. wavingyellow.gif]

Avatar
Jezabel
Hozzászólások: 273

Re: Csevegő

Hozzászólás#22 » 2017.12.12. 15:24

Én az abszurd varilistával játszottam. 8 oldalas listával (ha nem több).
Szerintem az egy jó szűrő: aki akar komolyan varázsost az dolgozza ki, nézzen utána, foglalkozzon vele. Aki meg csak ad hoc a fenekéből akar medzsiket kirántani (akkor is ha nem is profilja a tűzmágusnak mondjuk vizet idézni ééés láttunk már ilyet, jujj de mennyit) az kíméljen meg minket.

A szabad szerepjáték lehetősége nem létezik. Ha van világ és koncepció, már igazodni kell. Azzal együtt minimális követelménnyel megírt karakterrel (ne lègy táp, legyél ésszerű) lehet játszani az oldalon (már ha be lehet jutni). Nem kell mesélő... na nekem ez hiányzik. Mindenki csak bent ül és várja az eseményt, a mesét. De senki nem generál lóf*szt se. XD mindenki peace and chill... pedig itt aztán vannak karakterek közötti ellentétek. Lenne mivel foglalkozni. Lehetne célt találni, szövetségest ès ellenséget....
De hány karinak jutott eszébe bármiért kérni a varihasználó karim segítségét? Sőt... netán elfogni és pénzt követelni érte? XD Vagy mittudomén, átverni, kicsalni belőle valamit...
Ha a meglévő játékos nem tölti meg élettel az oldalt, akkor mire jöjjön akinek reklámozunk? Az üres langymeleg híg esővízre?

Amúgy még mindig rossz topic.
- Szörnyetegként viselkedni könnyű. Talán megpróbálhatnánk emberek lenni. -

Avatar
Veronica de la Fuente
Hozzászólások: 69

Re: Csevegő

Hozzászólás#23 » 2017.12.20. 18:33

Hmm... szerintem Vera rágta már ezért-azért Jeza idegeit XD

Avatar
Lassarina
Adminisztrátor
Hozzászólások: 43

Re: Csevegő

Hozzászólás#24 » 2017.12.20. 18:49

Szia Taki,

a rendszer jelenleg tesztelés alatt áll, kipróbálás szintjén. Az így kapott játéktapasztalatok alapján fogunk rajta javítani. Azért ilyen pofon egyszerű, hogy könnyedén lehessen használni az RT felületen is, ne csak a fórumon, és így ne vesse vissza az RT pörgését pl egy harchelyzetben. Képzelj el egy magus rendszer alapjára épülő harci kört az RT-n... juj! :) "Bunyó karácsonyig". (Az is szempont volt persze, hogy olyan játékos is könnyen boldoguljon vele, akinek nincsenek asztalis tapasztalatai, így soha nem találkozott még bármilyen bonyolultsági szintű rendszerrel azelőtt.)

A rendszer elsődleges célja az volt, hogy segítsen megtalálni a harci jelenetek igazságos végét, ne legyen több végehosszanincs adok-denemkapok csörte. Még ezzel a gyors ütésváltásra épült rendszerrel is kb 1-1,5 óra egy harcjelenet az RT-n, HA! egyenesen levezetődik mert nem figyel be a szerencsefaktor, ill. a felek nem akadnak el nagyon a kockadobás megbeszélés szintjén a cseten. :)

RT-n nem kötelező free játék közben a használata, de a lehetőség adott. Kalandban értelemszerűen már szigorúbb a szabály, mert kaland révén tudsz fejlődni és pontot szerezni.

A rendszer rugalmas, freeben a felek egyezhetnek meg (pl cselezésre dobhatnak a karakterek Mentál kockaértékével egymás ellen, stb.), kalandban a kalandmester dönt. Ha nagyon ragaszkodnak hozzá a játékosok, akkor kidolgozhatunk egy ennél részletesebb harcrendszert, de ha nem muszáj, akkor tartózkodnánk tőle - a föntebb leírt bonyolultság-játékidő összefüggése miatt.

Hirdetni egyelőre azért nem szeretném, mert nem szeretek félkész dolgokat a nagyközönség előtt meghirdetni, s a munka mellett sajnos csak lassan haladunk a csiszatolással. Sok minden félreérthető még benne, pl. volt aki úgy értelmezte, hogy innentől kezdve bárkit meg lehet gyilkolni akarata ellenére, ha a kocka egyszer kedvezett neki, de "szabadon gyakható" karakternek egyedül a BOSS-ok számítanak. :) JK karaktert a játékos beleegyezése nélkül megölni továbbra sem etikus, de ha a játék előtt figyelmeztetik egymást a felek, hogy lenullázódott ÉP esetén a karakterhalált el kell fogadni, s ebben közösen megegyeznek, akkor semmi probléma. (Lásd Thobias és Armura összecsapását)

Azért ha van ismerősötök, akit érdekel az ilyesfajta játék, meg lehet hívni persze, nincs "hirdetéstilalom", csak én teljes munka mellé szeretem odatenni a monogramom.
Bár ahogy olvasom, az a játékos akit érdekelne az új rendszer, nem te vagy, ha jól értem. :) Azért ha van kedved kipróbálni, várjuk szívesen a karidat.

Egyébként van lehetőség NJK karakter létrehozására is, ami pontozás nélkül "születik", illetve minden alapértéke "1", és nem fejleszthető. Ezek a karakterek pl tökéletesek szociális karakterek kijátszására, mivel a szociális része adja magát A Szerepjátékot egy szituációban, ezért azt SOHA nem dönti el kocka. Az intrikálás a játékos kiváltsága [nutkick.gif] . Kalandba nem vihetők (vagy vihetőek, de nem fognak fejlődni), de az RT-n vagy a fórumon free-ben intrikálni tökéletesek. Harcolni mondjuk értelemszerűen nem kell velük, mert egy harcos karakter egy kör alatt tenne pontot a vitás kérdésre. [duel.gif] Bár egy kifejezetten mágusnak tervezett, ezért szinte 0 harcértékkel rendelkező karakter és egy NJK közti pofozkodást lehet megnéznék lol.gif]

Ha nem győztünk meg, sajnálom. [imsorry.gif]
" A holnap mindig tiszta - nem szennyezi hiba! "

Avatar
Jezabel
Hozzászólások: 273

Re: Csevegő

Hozzászólás#25 » 2017.12.20. 19:26

Hát mivel ugyanúgy érvényes az NJKra is a szabály, maximális mágiaértéke pedig 2... nem soká nézelődnél, Lassarina. [fart.gif]

És igen, valóban, Veronicával remekül tudja a két karakter b*szogatni egymást, nem csak azért, mert kb ha Vera tűz, akkor Jezza víz, de Vera temperamentuma adja is, hogy kimerítse a "hülye szájhős liba" és a "hűdemegütném" kategóriák minden szintjét. [duel.gif] Ennek ellenére sose alakult ki semmi igazi konfliktus, pedig vártam, hogy betörjenek a szobába a kardért... littleangel
- Szörnyetegként viselkedni könnyű. Talán megpróbálhatnánk emberek lenni. -

Avatar
Lassarina
Adminisztrátor
Hozzászólások: 43

Re: Csevegő

Hozzászólás#26 » 2017.12.20. 20:21

Hát nagyon erős volt a kísértés jumpeveryone [imwithstupid.gif]

De azért bármennyire robbanékony, azzal még ő is tisztában van hogy Harmatföld és azon belül a Kastély jelenti most számára a legbiztosabb helyet, és Jeza az egyetlen, aki bármiféle kapcsolatot jelenthet Egronia felé. Kénytelen volt előnyt kovácsolni a helyzetből, ami lássuk be, sikerült...
" A holnap mindig tiszta - nem szennyezi hiba! "

Avatar
Taki
Hozzászólások: 42

Re: Csevegő

Hozzászólás#27 » 2018.01.02. 05:43

Wow, ki gondolta hogy ez lesz a bejegyzésemből.


De kezdem azzal ami miatt felnéztem:

Boldog Újévet mindenkinek!


Ezen túl a fentebbiekre csak annyit mondanék, hogy van aki félreértett. Nem szapulásból, vagy azért mondtam mert azt akarnám hogy bármin változtassanak. Természetesen az oldal készítői azt csinálnak vele amit akarnak, egy percig sem gondoltam hogy bármi beleszólásom volna. Mindössze közöltem a személyes okot hogy én miért nem játszom (Egy fentebbi kérdésre válaszként.) pillanatnyilag. Bár ha nem kötelező a rendszer használata, akkor még lehet felnézek valamikor új karival.

További szépeket.

Avatar
Lassarina
Adminisztrátor
Hozzászólások: 43

Re: Csevegő

Hozzászólás#28 » 2018.01.02. 09:46

Igen, az "Njk" kiskapu adott, ha vki nem szeretne belebonyolodni. :)

Persze ettől a rendszer vonatkozik az njk-kra is, nem állnak fölötte. Csak a karialkotás lesz egyszerűbb.

Búék mindenkinek!
" A holnap mindig tiszta - nem szennyezi hiba! "

Avatar
Taki
Hozzászólások: 42

Re: Csevegő

Hozzászólás#29 » 2018.01.08. 18:48

Tehát kidolgozáshoz azért kell. Na jó, ennyit még azért összedobhatok. Statokat mutatóba. Max játékon belül megkérem aki használni akarja, hogy felejtsen el vele.

Az egy darab kari akin gondolkodtam útóbb, úgyis jórészt harcképtelen. Meglátjuk egyáltalán be lesz-e engedve.[hanged.gif]

Avatar
Taki
Hozzászólások: 42

Kari

Hozzászólás#30 » 2018.01.11. 21:57

Hm, azt hiszem ezt elfelejthetem, úgy néz ki az adminok is léptek. shrug.gif]

Hát, ahogy az angolok mondják. "No use crying over spilled milk" További szépeket mindenki. Majd idővel felnézek hátha lesz még valamikor élet errefelé. Addig is minden jót!

Vissza: “Szabadon használható társalgók, ha épp csapatösszerázni van kedv.”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég